Hjärtats sång

Man vet att man hamnat rätt när det inte behövs någon bakgrundsmusik för att hjärtat ska sjunga.
 
Äntligen på rummet. Ja rum o rum förresten. Tre sovrum, fyra(!) toaletter, kök o vardagsrum. Nästan bara för mycket men alldeles alldeles underbart.
 
Som alltid när jag kommit till en mer exotisk plats än hemma vill jag aldrig gå o lägga mig för o sova bort natten. Så jag tullar lite på dagsljuset i morrn medan jag bland alla grodor o syrsor lyssnar till hur tupparna i grannskapet hetsar varann för o locka fram morgonen ur gömmorna.
 
Morgondan blir som den blir - o jag är nöjd hur den än  blir :)

Kommentarer:

1 Monica dahlberg :

Det behöver ni nu,mys på bara kram mamma

Svar: Tack Mamma ♥
Tony Dahlberg

2 nettan:

låter gött, det :)

Svar: De e gött Nettan! Så gött att klockan nu e 05.30 här när vi äntligen kommer i säng.
Tony Dahlberg

3 nettan:

haha,o då e d inte jag som tvingar dig!!!

Svar: Ser det aldrig som tvång - i synnerhet inte i trevligt o vackert sällskap ;)
Tony Dahlberg

4 nettan:

:)

Kommentera här: