Ta ingen skit!

Det ger boost när man ser att fyra (4) av er varit inne o läst på min blogg fastän klockan till o med är för mycket för en natt-rumlare. 
 
Jag har två hål. Ett i varje öra också för all del. För de som inte känner mig så kan jag berätta att det är mitt problem och att jag tycker om att bejaka mitt egna jag och min kvinnliga sida i all min manlighet. Kajal på ögonen känns också bra - ibland när andan faller på o sammanhanget krävfa detta ornament.
 
Och de som inte känner sig bekväma med det, de som tycker att det är över all oanständighets gräns, får leva med det. Eller som jag sa till servitören som glömde bort mig  o hustrun i lördags. Det är ditt problem - vi går till en annan retaurang.
 
   Ta aldrig skit! Det handlar ju om att bry sig och visa respekt. OCH att få respekt! Alla kan vi inte leka med varann. Inte ens i småskolan lekte vi med vem som helst. Lika barn leka bäst, men ibland leker olika barn mer än bäst, så länge de visar varandra respekt.
 
Lek med vem du vill, visa respekt och var den du är - men ta för fan inte skit!
 
Puss o Kram!!
 
 

Kommentera här: