Nalkande hemresa

Nu suger det rejält. Kunde inte ladda upp bilder o kastas hela tiden ut från bloggen. Sååå - jag måste alltså åka hem till kylan o bloggen älskar mig inte längre. Symboliskt o nu deppar jag...
....o nu är jag glad igen :D

Finns ju så mycket kul o komma hem till. Räkningar, jobb, skrapa is på bilrutan, frysa...
Skämt åsido finns det trots allt så mycket man sätter ännu mer värde på hemma när man varit ute på strapats.
Så heeelt okej o komma hem o inte minst för Liselottes skull. Bekymrar mig bara för hur hon ska fixa långa resan hem.
Om en timme far vi med taxi till flyget. Väntan o incheck mm 3-4 timmar. Flyg till Qatar som tar ca 7 timmar. 3 timmars väntan i flygbyte. Ungefär 7-8 timmar till innan vi når dansk mark. Tåg till Malmö o sen 3 timmar i bil. SEN är vi hemma :) Det går nog bra!

Kommentarer:

1 Biljana:

Jag kommer tacka min Gud när ni är i Kalmar.

Svar: Jag också... :) Tack för omtanke!
Tony Dahlberg

2 Stefan:

Hoppas allt går bra nu,
Man sitter här och läser med spänning din blogg.
Och tittar även in på Liselotts blogg, jag känner mig lite som en nervös passagerare som försöker bromsa genom att trycka ner högerfoten på passagerarsidans golv i bilen för att bromsa....
Men ack så utlämnad man är, nu måste det gå smärtfritt på resan hem och gör det nu inte det får ni spela på lotto när ni kommer hem, för den där turen som lyst med sin frånvaro måste finnas i överflöd ackumulerat på något konto här hemma i Sverige?
Jag är säker på att jag inte är ensam om att hålla tummarna för er.
Ha det bäst!!!

Svar: Härliga kommentarer - Tack :))
Tony Dahlberg

Kommentera här: